Nesnesnes İstanbul anadolu yakasında özellikle ümraniye çevresi doğum için hastane ve doktor önerileriniz nereler
343434 Nesnesnes kesinlikle eva klinik şükran akalın çok çok memnunum. İlk doğumum olucak medivia hastanesini önerdi bana
Zeynepelf Şükran Akalını öneririm canım özel muayenehanesi var, 4-5 tane hastaneye gidiyor. Çok tatlı çok sempatik doktorum 😍 Ben Hisar hastanesi düşünüyorum ilk doğumum orda olmuştu. Gayet ilgili ve güzel bir hastane bence
343434 Nesnesnes ben hisara gidiyodum oradaki dokktorumu değiştirdim şükran akalını buldum iyiki bulmuşum ☺️ kesinlikle öneririm medivia tam teşekküllü olduğu için orayı önerdi ilk doğumları genellikle orda yaptırıyorum demişti.
Zeynepelf Nesnesnes hangi hisara baktınız acaba benim söylediğim Hisar İntercontinental, Ümraniyede en iyi hastanelerden biri ve yoğun bakımıda var ben orda doğum yaptım
tuba_mom 343434 ben de Şükran Akalın’ı sonradan keşfettim. Çok tatlı ve samimi bir kadın. Mesajlara geri dönüş yapıyor. İnsanı cesaretlendiriyor. Bana da Medivia’yı önerdi. Hamilelerim arasında ilk senin doğum yapmanı bekliyorum dedi. Bakalım :)
Zeynepelf 343434 bende Şükran hanıma gidiyorum ssvd düşündüğüm için en iyi hastaneyi sordum Hisarı önerdi banada, fiyat olarak biraz pahalı ama burayı öneririm dedi
Zeynepelf 343434 normal doğum mu olcak sizin Şükran hanımla biz medivia yı konuştuğumuzda orda ebe yok demişti çünkü
343434 Zeynepelf benim eltimde 3 çocuğunu orda doğum yaptı sezeryan oldu ama ben okadarına gerek olduğunu düşünmüyorum şuan şükür herşey yolunda çokta pahalı bi hastaneye gerek duymadım açıkcası 🤷🏼♀️
Sariovahande ogluileannesi bence ilgili bı doktor herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor tabi her insanın enerjisi tutmayabilir ama bizim her muayenemiz sohbetimiz keyifli geçiyor 🤗