Cananhafsa Eby aynen bende aynı durumdayım olacağı varsa cidden oluyor hiç bir yap ve kremde çare etmiyor
zehracinar Zeynepnacar Neden istiyorum bilmiyorum ama hiç yoktan birazcık olsa diyorum bebeğimden bi hatıra kalsın istiyorum 😂
OktayEsenglBa Zeynepnacar ben kendim hiç kilo almadığım halde catladim aldığım kilo bebeğin kendisi suyu rahim ağırlığı falan yine de olan oldu
Vildanfurkan Zeynepnacar canım talika çatlak kremi yeni oluşan çatlakları azaltıyo lieracta oluşacakları ikisinide tasye ederim
FeriDEniz Ben 35 haftalığım. Şimdiye kadar çatlak oluşmadı. İki günde bir katı kakao yağı ve bebe yağı sürdüm dönüşümlü olarak. Arada bir de vazelin ve Hindistan cevizi yağı sürdüm. Lierac, mustela gibi kremleri doktoruma sorduğumda bu ürünlerin kozmetik olduğunu, aynı işlevi bu yazdığım yağların da sağlayacağını söyledi. Amaç nemlendirmek, bir ton para vermeye gerek yok yine de sen bilirsin dedi. Ben de hiç almadım.
Edayekta Ben ilm oglumda haritaya donmustum bu bebegimdede 27. Haftadayiz bir iki tane ufak catlagm var
Eliftuba Zeynepnacar 28haftada 18 kilomu bende kendime çok aldm diyordum 😂 biraz yavaşlamalısın bence sağlık için
Saremm Ikinci gebeligim ve suan 29 haftalik oldum. Catlagim yok . Sanirim vücutla mi alakali bilemedim. 3 haftalikken basladim vazelin surmeye ilk kizimda da oyle yapmistim sezeryan dikisi izinden baska bisi yok. Ama selulit olustu. 40 kilo ile hamile laldim suan 55 kiloyum :/
Cancancan Zeynepnacar benimde bacaklar ve kalçam çatladı ne alaka bilmiyorum ama göbekte yok şimdilik 😕