Dün kontrole gittim 11+3 malesef göstermedi benimde,19 unda ikili tarama randevusu aldım bakalım Belki o zaman gösterir.tamamen bebeğin pozisyonuyla alakalı benimki bariz yan yatıyordu biraz uğraştı doktor ayaklarını ellerini oynattı ama göstermedi merakla bekliyorum bakalım haftaya tarama da belki gösterir :)