Kayla Bebişlerinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz? 🤭 Şuan 11. Haftadayım. Kontrolüm 11+4 de acaba cinsiyetimizi öğrenmiş olur muyuz??❤
ilkannelikkk Kayla henüz çok erken yani tahmin yapar ama %50 , bana 11.haftada tahmin yapmıştı ama tutmadı 16 da öğrendim
ASL93 Kayla 11. Haftamda doktorum erkek gibi demişti,12. Haftada kesin erkek dedi. Suan 14. Haftamıza girdik oglusumla☺️
Kayla ilkannelikkk ilkannelikkk doktorum 11 12 haftalıkken cinsiyetini söylerim. En kötü ihtimalle 14. Hafta demişti. Sabırsızlanıyorum 🥲
MrvCgn 21+6 olduk hala net soyleyemedi doktorum oglum da pipisinin resmini cekip vermisti buna kız olabilir diyor haftaya detaylım var artik orada net belli olur diye dusunuyorum 😀
Kayla MrvCgn haaaaaaa yıııııııırrrrrr 😱😱😱😱 meraktan çatlarım 🤣 sağlıkla kucağınıza almak naaip olsun inşallah 🥰
MrvCgn Kayla valla bende catliyorum ama pandemiden de zorunda kalmadikca gitmiyorum 😀 hayirlisiyla saglikla alalim insAllah yavrularimizi kucagimiza 🤲
Kayla ASL93 maşallah sağlıkla gelsin inşallah 😍😍 inşallah ben de tez vakitte öğrenebilirim. Cinsiyetinin hiçbir önemi yok benim için orası ayrı ama merak ediyorum, ona göre bir şeyler almak istiyorum 🤤
Gull_94 Gokceesubakan ıkılı tarama ıcın kan vermıstım doktr cınsıyetınıde ogrenmek ıstyomusunz dedı o da dahıl edılıyomus ıstenırse oekı dedım sonckar gelınce aramıslardı
Kayla MrvCgn en son 9+1de gittim o kadar merak ediyorum ki Merve hanım anlatamam size. Sadece cinsiyetini değil ya böyle keşke usg cihazı ucuz bir şey olsa da eve alıp 7/24 içeride ne yapıyor diye izlesem 😅
Nly_csr Kayla kesinlikle aynı fikirdeyim merak o kadar fena ki en son kontrolden sonra 3 hafta sonra gel dedi doktor o 3 hafta nasıl zor geçti anlatamam 😁
Alyamm_ Kayla 15. Haftada öğrendik sizin haftanız erken ama tahminde bulunan doktorlar var bizim doktorumuz 16 öncesi söylemem demişti. 15 ken gittiğimde gelişimi 16+ olarak çıkmıştı ultrasonda söyledi.