denizali_ devlete gittik artık özelle ilgili bi sorun oldu devlette gerek duymadıkça kadın doğuma göndermiyomuş bi sorun olursa sıra al kadın doğuma git dedi zaten sıra almamda 1 ayı bulur zaten sıra diye bişey yok umarım önemsizdir ama gerçekten insanlar çok kötü kimse kimsenin derdini anlamıyo oturdukları yerde sadece nutuk verip gönderiyorlar