mavis24 ben şuan 15 haftalık olmama rağmen lavaboya çıktıktan sonra tam yatıyorum bi bakıyprum iç çamaşırım ıslak bide bende kokuda idrardan kaynaklı ama brn demire bağlı kansızlığım olduğu için kan ilacı kullanıyorum bide troid ilacı kullanıyorum ilaçların içinde sodyum olduğu için koku oluyo bide benim koku hassasiyetim var daha kötü oluyo oyüzden hayatımda değiştirmediğim kadar sık iç çamaşırı değiştiriyorum