Alyas22 dün bununla ilgili bir post açmıştım canım. Hayret ediyorum bence yaptırma diyenleri. Bu gebelik şekerinin kimde olup olmadığı belli değil. Allah korusun olduğu zaman da ani bebek ölümüyle dahi sonuçlanan kötü durumlar söz konusu. Açlık tokluk şekeri ile bir kaç gün bakman ya da şeker yüklemesi yaptırman gerekir. Yüklemede sana verilen şeker , iki dilim baklava kadar. Sonucunda şeker yoksa oh ne güzel için rahat eder. Ama eğer varsa ona göre tedbirini alırsın. Gebelik şekerin varsa ve bundan haberin olmadan devam edersen inan bu durum yüklemede tüketeceğin içecekten çok daha tehlikeli olur