Nur_grvn Simya34 canim bendede böyle çıkmıştı. Şimdi bebişimi bekliyorum 😍🤲 inşallah sende de vardır rabbim gönlüne göre versin
Mavi34 Simya34 O zaman regl ve yumurtlama günlerin değişmiş olabilir. En güzeli kan ver için rahat olsun hafif olsada var çizgi anlaşılıyor.
derindemir Simya34 yumurtlamadan 12 gün sonra falan testte çıkıyor genelde.yani adetinize yakın yumurtladıysanız ya da adetinize yakın tuttuysa yeni belli olması çok normal.önemli olan 2 günde bir 2 katına çıkması.bencede hamilesinizzzzz hayırlı olsun🥳🥳🥳🥳
Asya88 Simya34 canim bu kuruma cizgisi bekleyonce boyle oluyor hqtta 1.2 damla su damlat eger giderse kuruma cizgisi eger gitmesse var demektir ama bendede boyle oluyor du kuruma cizgisi