Ozlemozlem1 Sadece eşiniz mi vardı yanınızda, ekstra desteğe ihtiyaç duydunuz mu acaba? Çok tatlı bir hikaye çok duygulandım ❤️ sağlıkla mutlulukla büyüsün kuzu
Vildan_C Ozlemozlem1 Evet sadece eşimi istedim zaten ameliyat sonrası ağırlaşıyorsunuz kalkıp otururken güçlü biri gerekiyor. Eşim psikolojik olarak da beni rahat hissettirdi bebeğimizle hemen konuşmaya başladı onu tanıdı ilk bezini aldı gazını çıkardı herşey çok güzel oldu i. İnşAllah aynı şekilde sizin de olur 🤲🏻♥️
Vildan_C Angels-35 Hiç stres yapma kucağına alacağın anı düşün hep pozitif ol ben o sayede kolay atlattım ameliyathaneye girene kadar heyacan fazla değildi zaten olan heyecanımı stresimi doktorlar hemşireler aldı Sağlıkla alın kucağınıza inşAllah♥️
Vildan_C Ozmerve Allah her anneye kolay doğum nasip Etsin moral çok önemli ağlayamadım bile ben okadar sakinlik vardı Allahım yardım etti dua okuyarak girdim konuşarak çıktım çok şükür piskolojim etkilenmedi hiç o yüzden♥️
Ozgeksn Vildan_C çok güzel yazmışsınız maşallah Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sütünüz bol olsun inşallah güzel güzel emsin bebeğiniz