9 ay nasıl geçti de ben doğurdum sorusu hala kafamda… Zaman su misali hamileliğin tadını çok güzel sonuna kadar çıkardım eşimin desteği ile, ne miğde bulantısı, ne baş dönmesi 3. Trimestere kadar hamile olduğumu anlayamadım bile. Fazla uzatmayayım.. Bebeğim kanla girmediği için sezeryan olsun istedik zaten son zamanlarda çok şiddetli miğde ağrısı çekiyordum çünkü kızım sığmıyordu artıkk. 8 Mart’a alınan günüm 9una ertelendi çünkü grip olmuştum.. Büyük gün geldi çattı saat 1 de hastaneye yatışım yapıldı tabi bende hiç bişey yok sanki ben girmiyorum doğuma gibi😅 odamıza kurulduk ilk işim eşime hemen bebeğin yatacağı yeri kolonya ile temizletmek oldu ah analık😅 saat 3 oldu kapı çaldı sedye geldi yeşil örtüler üstünde hadi gidiyoruz dendi hayır demek ne mümkün, bindim gidiyoruz bütün duyguları yaşayarak eşim dolu gözlerle el salladı bana bende dua okuyarak girdim ameliyathaneye doktorum karşıladı gözlerim endişeli halde onu arıyordu zaten hemen elimi tuttu korkma ben burdayım diyerek beni güldürdü. İçeriye bi anda 10 kişi Girdi ben şok oldum bukadar kalabalık oluyor mu diye herkes konuşuyor benimle sorular soruyor güldürüyorlar sonrasında beni oturtup sırtıma batikon sürüldü anestezi uzmanının verdiği talimatla başımı göğsüme dayadım ellerimi dizlerime koydum bekledim doktorum ve bi hemşire yanımda durup elimi tuttular, sonrasında sadece iğnenin girdiğini hissettim be acı ne bişey çok sakindim zaten kasmadım hiç, anında bi sıcaklık uyuşma elektriklenme hepsi oldu beni yatırdılar üstümü açıp sonda taktılar uyuşuktum o yüzden hiçbişey hissetmedim. Ben sorulara cevap verirken ameliyat başlamış bile. Sadece üstünüzde ki ışığa bakmayın yeter kızlar etrafa bakın ya da çok kasarsanız gözlerinizi kapatın. Ameliyat olurken kasmayıp acı çekmediysem sebebi doktorum ve hemşireler inanın beni çok motive edip sakinleştirdiler. 3ü 5 geçe girdiğim ameliyattan 3:30 da çıktım. Yalan yok bebeği çıkartırken biraz zorlandılar çünkü kızım gelmek istemiyordu hiç sarsılma bende biraz şiddetli oldu. Ama o an işte o an doktorumun bebeğine bak demesiyle kızımla bakılmamız bir oldu sadece onu istedim o an sadece sarılmak. Kızımı götürdüler doktor kontrolünden geçti , temizlendi ben odama geçtim eşimle birlikte tek istediğimiz bebeğimize kavuşmaktı o gelene kadar eşim alnımdan öpüp benimle konuştu ama ben sadece titriyordum üşüdüğüm için. Sonra dünyalar güzeli kızımı getirdiler hemşire ve eşim birlikte giydirdiler ben uzaktan bakıyordum bebeğim ağladıkça eşim onunla konuştu o konuştukça bebeğim sustu🥺 orda ben size kurban olurum diye bağırmışım hemşire maşAllah size diyerek odadan çıktı. Eşim kızımızı aldı bana gösterdi ben sadece sarılmak istiyordum ama kendimi toparlayınca alabildim kucağıma. Gayet sağlıklı doğdu çok şükür. 6 saat yattım sadece üstümde ameliyathane elbisesi, örtüleri ile heryerin batikondu, ve kanamam çok fazla olmuştu kalkınca gördüm sırtıma kadar çıkmıştı. Hemşire geldi sondayı çıkarı acı yok sadece içinizden bişey çakınca tuhaf oluyorsunuz zaten onu da hemşire konuşarak yaptı anlamadım bile. Üstünü giyin gazını çıkarana kadar yürümeye çalış dedi yürümeye başlayınca aşırı derece başım döndü anında ter boşaldı benden bayılıcam diye bağırdım eşim hemen beni oturttu tuzlu bişeyler yedim su içtim kendimi iyi hissedince tekrardan kalktım zordu evet ama alışıyorsunuz yürüdükçe. 20 dakika yürüdüm ilk gazımı çıkardım, sonra yattım gece 1 de tekrar kalktım bebeğim ağlıyordu onuda kucağıma alıp ağır ağır yürüdüm baktım 2,5 saat yürümüşüm eşim uyudu o sıra. Gazım geldikçe yürüdüm bol su içtim. Diğer gün 12 de taburcu oldum kızımla beraber çıktım şükrederek… Tek sıkıntım sütüm gelmedi mama veriyorum oda biraz gaz yapıyor gazını atıyorum sürekli, ama pes etmiyorum 30 dakikada bir meme veriyorum tutsun diye ki gerçekten kızım çok sağlam tuttu bende masaj yapıp süt pompasıyla destekliyorum elimden geleni yapıyorum. 39+4 de hayatıma girdi kızım, dün karnımdaydı bugün yanımda diyip duygusallaşıyorum, 2 günlük taze anneyim, sormak istediklerinizi sorabilirsiniz kızım uyurken ben de Burda gezineyim dedim.. Herkese sağlıklı, rahat doğumlar diliyorum. Bu özel gecenin hürmetine kalbinizden geçeni versin Mevlam.
♥️🙏🏻