Tuu66laaaayyy55 hayır henüz kullanmıyorum benim çok saçma oldu sağlık ocağında yüksek çıkmıştı 2ay önce 3.48 sonra dahiliye de bakıldı normal dedi doktor 2..06 ilaç falan kullanamna gerek yok sen tiroidlerin gayet normal dedi bu pzt günü kan verdim tekrar yüksek çıkmış dahiliyeyi gitmemi söyledi doktor haftaya gidcem bakalım ne diyecekler