Miumiu bende öyle yaptım canm kızımda abartmadan herşeyden yerdim limonda yedim erimedi şükür 😂 Ocak ayında dondurma da buz da yerdim üşümedi ama 😂😂 cips falan da sakatat paça çorbası hep yedim Çok sağlıklı 4 kilo doğdu balım 🥰Hamdolsun ikinci gebeliğimde happy mom da görmüştüm ciğer kesinlikle yenilmez diye aklıma takıldı.