18 yaşından beri bu hastalıktan muzdaribim. Çok ilaç kullandım bu yüzden kilo da almıştım. 33 yaşında evlendim. Doktor çocuğun olabilir de olmayabilir de denemen lazım dedi. 5 ay denemeden sonra çok şükür hamile kaldım. Oluyor yani hiiiç stres yapmayın :)