Esraaaaa2
Esraaaaa2 bende polikistikoverlıyım ve demirim düşük ilk günden hamile kaldım hiç korkma bozma moralini, pkos kısırlık değil yanlış biliniyor . Adet döngüsünde yumurtalarımızdan her ay biri atılıyor pkoslularda bu seçilip, atılamadığı için sıkıntı yapıyor adet döngüsü gecikiyor sonuç insülin direnci,adet olamama vs. oluyor ..