Pln01 katipannee tabi ki biliyorum sürekli et suyu bulmakta mümkün olmuyor tabi ki pek nadir de olsa kullanıyorum tercih meselesi Et suyu ilk tercih 😂
Csm melikeayna arkadaşın tarifi dışında ben yemeklerin yanına meze olarak da yapıyorum. Ispanaklari doğruyorum ve haşlıyorum.(mümkünse buharda çok güzel oluyor) tencerede 1 kuru soğan ve 1 küp şekeri kavuruyorum, hiç salça koymadan haşlanan ispanaklari koyup 5 10 dk kısık ateşte pişiriyorum .ustune ister yogurt ister sade soguk meze gibi cok guzel oluyor. Miss gibi ispanak lezzeti oluyor. Ispanaklari ozellikle haslamak gerek yoksa suyunu cok salıyor, guzel olmuyor mezede
melikeayna Csm hmm güzel görünüyo mutlaka denicem canım zeytinyağı kullanırım ben her yemeğimde bu mezeye de olur herhalde
Csm melikeayna protein iceren bir sey gider mücver yanina, tavuksuyu corba veya tavuklu bulgur pilavi fln, kıymalı makarna 😎 bende yogurt çorbası, sebzeli et sote ve kıymalı yumurta, yoğurt, aci biber tursu var🙈
Mervex Prensmoms merhabaa afiyet olsun bende kremali mantar corbasi yapicam ama krema yerine sut kullansam olurmu fikrinizi aliyim dedim tadinda cok buyuk bir fark olurmu cocugu birakip cikip alamiyorum marketten😁
fethiyeli48-48 Mervex evet çok da güzel oluyor unu tereyağ ile kavur güzelce mantarları minik minik doğra kavrulan una 1.5 2 bardak süt koy mantarları at biraz da su koyabilirsin tuz karabiber afiyet olsun 🤤
melikeayna Mervex daha önce hiç öyle denemedim https://www.nefisyemektarifleri.com/sivi-krema-ev-yapimi-orjinalinden-farki-yok/ burada evde yapılmış krema var bi bak istersen
Kadriyed Mervex kesinlikle sütle denemelisiniz kremalı gibi oluyor hatta sadece süt olduğu için daha hafif hissettiriyor
Zyneepemree melikeayna benim bugün misafirim var eşimin iş arkadaşları ve eşleri☺️ Mercimek çorbası, kuru fasulye, pilav, karnıyarık, patates salatası, mantı ve yaş pasta yaparken bir miktar öldüm bas ağrısı da cabası
Hamileyim-mutluyum melikeayna kabak kavurması salata dünden de biraz kuru fasulye var ortaya karışık işte😂
melikeayna Pln01 çok teşekkürler cnm mutlaka denicem bu tarifini belki benim aldığım ıspanaklarda sorun vardı
melikeayna Mom040 hemen tarif isterim valla o zaman :)) ben yaptım çok iyi olmadı bnce tadı biraz yavan kalmıştı
Mom040 melikeayna Köfte tarifi gibi yapıp kıymayı tavuk kıyması koyuyorum ve ekstra kabak rendeliyorum. Tepsiye yağlı kağıt üzerine yayıp pişiriyorum. Üstüne hafif zeytinyağı sürüp çörek otu atabilirsiniz daha lezzetli oluyor. Sonra börek gibi kesip yiyoruz.
melikeayna katipannee valla çok zararlı haklısınız :( bende tavuk haşlayınca suyunu saklar öyle kullanırım arada bir bulyon
Hamileyim-mutluyum melikeayna normal yeşik kabak varya canım soğan ve salçayı kavurup doğradığım kabakları atıyorum hiç su koymadan kavruluyor en son tuz karabiber pulbiber atıyorum üstüne de kapatınca dereotu doğruyorum çok lezzetli ve hafif oluyor tavsiye ederim denemelisin
sternocleidomastoideus melikeayna öncesinde biraz tuzlu sirkeli suda bekletmeyi deneyin burukluğu alıyor. Birazda havuç rendeliyorum ben ıspanak yemeğine çok yakışıyor, zeytinyağlı yaparsan bir kesme şeker atabilirsin
melikeayna sternocleidomastoideus ben bunu yapmıyodum işte :)) çok teşekkür ederim denicem mutlaka havucu bende yakıştırıyorum ıspanak yanına ❤️❤️
asyahumam melikeayna fırında çok güzel oluyor aslında ama ince yapmanız lazım bir de üstüne çok az yağ gezdirin çoook severim yapcam bir iki güne hatta canım istedi benim de 😂
melikeayna Hamileyim-mutluyum bunu da listeme ekledim valla harika tarifler öğrendimm çok teşekkürler canım