tipikbiryayburcu Kızlaaarr, Yumurtlamamın 2. günü ve aşırı sancı var böyle kasıklarımda batma hissi oluyor özellikle solda. Bu normal mi? Bebek istiyoruz ovülasyonla takip yapıp 2 günde bir de değerlendiriyoruz
Mugesahra33 tipikbiryayburcu tipikbiryayburcu bnmde sancım cok olurdu,bn yumurtaldğm gnu cok rahat anlardım 🤗doktorda tasdıkledı ztn,adete 5gun kala cok cok sılık cıkıyor,bnm 2gun kala silikti ama cokta belli bir siliklikti 🥰darısı basınıza
Defnealya_ tipikbiryayburcu bende de olmuştu canım uykudan bile uyandırmıştı normal tatlım değerlendir sen 🤗
tipikbiryayburcu umudumvar2 Valla biraz acılı bir sancı 😬 Peki yumurtlamadan kaç gün sonra gebelik varsa teste gözükür bilginiz var mı?
tipikbiryayburcu EsrSvm Size başka bir postta soru sormuştum güzel denk gelmiş 😂 Dün testim koyuydu yumurtlamamım ilk günüydü ama sancı yoktu. Bugün yine koyu ama sancı var bugün değerlendirsem mi yoksa yarını mı bekleesem çatlamada
Stmom Ben ilk defa gecen ay yumurtlamayi anladim 3 4 gun o kadar yoğun acim vardi ki zaten degerlendiriyorduk😂 hamile kaldım (benimki kimyasala dondu ama) hissettiyseniz doğrudur yani denemeye devam bos geçmeyin 🙃😄🤗
tipikbiryayburcu Stmom Ya dün yumurtlama oldu sancı falan yoktu bugünde yine yumurtlama gözüküyordu teste ama sancı var. Acaba çatlama mı yoksa yumurtlama mı ya ona göre değerlendiricem
Stmom tipikbiryayburcu isini sansa birakma bu haftayı komple degerlendir 😅 benim agrim özellikle 2 gun olmustu sol tarafımda olmustu benimde 13. Ve 14.gundu takibimi sadece kendim sayarak yapıyordum uygulama da kullanmadım testte o 2 gunu de değerlendirdim oldu 🙃
EsrSvm tipikbiryayburcu Gördüm canım ☺️ Çatlaman olmuş oluyor. Diğer postta da yazdım Bir gün öncesini değerlendirdiğin için yarını değerlendirmen çok daha mantıklı ☺️
tipikbiryayburcu Stmom O zaman ben Cumaya kadar full değerlendireyim 😬Dün başladı yumurtlama değerlendirdik cumaya kadar çatlama olur sanırım 🥺🤲🏻
tipikbiryayburcu Stmom Aay inşallah bakalım hepimiz için 🤲🏻 kimyasal gebelik nasıl oluyor? Nasıl anladınız
Stmom tipikbiryayburcu 2 kere yaşadım testte çıkıyor kan verdiğimde belli bir beta çıkıyor sonrasında 2 gun arayla beta verdim yuksekti, düşmeye başladı kese vs.gozukmedi kanama basladi kendisi kanama yoluyla gitti(embriyo).