Fatmaelif1 kızım doğduğunda eşim çalışıyordu ama ben başvuru yaptığım da eşim çalışmıyordu. Alabildik bence alabilirsiniz. Ama süt parasını alamayabilirsiniz belki iki tarafta çalışmıyorsa 180 ya da 200 tl civarı sanırım o…
• Süt yardımı ödemeleri, sadece bir defalık olacak şekilde gerçekleştirilmektedir.
• SSK’lı olarak çalışan kadınlar ya da SSK’lı erkeklerin çalışmayan eşleri adına, emzirme ödeneği hazırlanmaktadır.
• 4A ve 4B sigortalılar ya da sigortalıların eşleri, emzirme ödeneğinden faydalanabilirler.