Berfininannesi ben yeni soğum yaptım hastane bebeğin kimliği çıkar çıkmaz işlem yaptı hastane yapıyor işlemi birde şöyle birşey var artık bebek doğar doğmaz hastane kimlik içşn işlem yapıyor sizin bişey yapmanıza gerek kalmıyor ben erken doğum yaptıgım için risk tasıdıgından dolayı kendımız basvurduk kimlik için yani kimlik işlemide para işlemleride hepsini hastane sekreterliği yapıyor