Elifsss benimde ilk çatı muayenem acılı geçmişti.36.hafta da yapmıştı. 38de biraz daha kendimi rahat bıraktım. O daha iyiydi. Birde 2cm açılmam vardı. 38+2de doğum yaptım. O gün yapılan çatı kontrolleri de doğumum da canımı 36.hafta da ki gibi yakması. Sana önerim kendini la ama, başka şeyler düşün rahat olmaya çalış.