PasaninAnnesi ezgikara5342 fatma hanimda normal doğum mu yapti arkadasiniz sezeryan mi neden töbe etti ne olmus paylasabilirmisiniz benimle 😢 bende fatma hanima gidiyorum doğumlari konusunda bilgim yok
ezgikara5342 PasaninAnnesi normal dogum yapti cok fazla kesmis arkadası sezeryan istiyorum dayanamam demis sezeryana alamam biraz acilman var demis kizi saatlerce bekletmis dogumhanede cok dikisi vardi oturamiyodu valla 😕
deletedmom63 SonglKayaIbiolu aynen canım bayağı tecrübeli bi doktor 👍🏻 Konuşma tarzı olsun her konuyu açık bi şekilde anlatması çok iyi
Zeze03 PasaninAnnesi bende normal yapsam bana da çok kesik atılır kesin cenki kafa büyük o yüzden Fatma hanım sezeryan dedi bana kafa kocaman diyor Bebek iri
PasaninAnnesi Zeze03 kafa çıkabilmesi icin mecbur cok kesiliyo dimi benimde suan biraz tombik bebek daha 23 haftaligiz haftası önden gidiyo ama kilolu devam ederse bende sezeryan büyük ihtimal zaten korkuma da suan sezeryan dusunuyorum ama bakalm 🙈😊
Zeze03 PasaninAnnesi bi arkadaşım 4 kesik oldu kafa iki hafta öndeydi ama o memlekette yaptı burda değil burda yapan bir arkadaş 8 kesik ile yaptı sonrasında çok geç iyileşti şans biraz artım hangisi hayırlı ise öyle olsun doktordan doktora da fark ediyor bence