Vallahi kızlar ben 14+6 da gittim öyle bir sırtını dönmüş ki mümkün değil görünsün.Doktor bayağı uğraştı göstermedi.15+3 olduk bakalım bugün kontrolüm var inşallah gösterir.Gec görününce kız diyorlar ama bakalım nasip Allah bilir.Bebegin duruş posizyonu önemli. 😁😁