Nassss ilki kız ikinciye hamileyim 16.haftamdayım ☺️ 13+6da göstermiyor ama kıza benziyor diyebilirim demişti doktor. Ultrason da çok eski olduğu için devlet hastanesine güvenemiyorum☺️ İkinci olacağı için cinsiyet kızsa hiçbir masrafa gerek yok erkek olursa kıyafetler alırız o da şu an için çok erken 🙃