Ozge3747 yok ben asi olmadım normalde yani
Nbiyecbn26 Yok olmadı benim karın ağrım. İsterseniz doktorunuza bir danışın
Nbiyecbn26 olabilir canım birkaç hafta sonra hissedersin merak etme
Nbiyecbn26 mide yanmam oluyor benim karın ağrısı değil de
asyahumam gaz sıkışması oluyor bendede pek tivalete cikamiyorum ondan agriyodur herhalde