Nbiyecbn26 Merhaba tetanoz aşısı kaçıncı hafta yaptırdınız hemşire bana 18.hafta yapicakti doktorum 18 hafta erken daha yaptırma dedi
Bilge44 Nbiyecbn26 20. Ve 24 haftada sırayla 2 dozu yaptırın bence. Beni de hemşire 17 de çağırdı erken dedim gitmedim siz de söyleyin ben 20. Haftada olmak istiyorum diye belirtin👍🏻💉Zaten doktorunuz da öyle öngörmüş 🥰
Bilge44 Nbiyecbn26 öyle dediyse mutlaka dinleyin 20. Haftada yaptırın 💉🥰ebeye söyleyin o zamana randevu versin👍🏻ben erteledim o zaman 17 den 20 ye almıştım tarihi 👍🏻
asyahumam Nbiyecbn26 ben az önce yaptırdım 18deyim ebe hemşirem 16dan itibaren yaptırabilirsin, hareketleri hissetmen yeter dedi
BegumIscanTunc Nbiyecbn26 19+6 da yani dün yaptırdım bugün 20 haftalık olduk ikinci dozuda 9 Nisan’da olucam
Nisanurunannesi3850 Ve 24. Haftalar arasinda yapiliyo demisti hemsire 21. haftamda cagirdi ilk dozu oldum 24. Haftamdada ikinci dozu yaptirdm
asyahumam Nbiyecbn26 çok minik canım pıt pıt diye o da hep değil günde birkaç kere falan . Özellikle yemek yedikten sonra dümdüz yat karnını eline koy eğer zayifsan göbeğin çok yoksa damar atışı hissedersin o bebeğin işte .