Zeynepmom kanala girmismiydi hatirlamiyorum ki suyum gelip doguma gittigimde hic acilmam yoktu ama, rahim agzi da sertti, igneyle once rahim agzini gevsettiler sonra suni sanciyla acilma oldu, bebek rahim agzindan asagi asiri baski yaptiktan 1 bucuk saat sonra falan dogdu. O zaman bile yukardaydi karnim. Hemsireler dogumda asagi bastirarak yardimci oldular.