NobleMom geçen ben açmıştım bu konuyu, gelen yorumlar şu yöndeydi 🙈 kimisine işte demişler ki senin daha karnın yukarıda doğumuna var, 2 gün sonra Doğum yapmış :)))) yapıya göre yani kiminin de karnı inmiş aşağıya, benimki inmek ile inmemek arasında. Beklemedeyim :)