Busrakgul Bende 34.haftamdayim ama bazen cok mutlu olurken bazen korku basiyor kotu dusunceler geliyor aklima sizlerde de boyle oldumu acaba
ArzumehmetAkdil Ellerim sabahları çok şişmiş oluyor uyuşuyor çok sıcak temizlik yapıyorum bide ☹️Kıyafetler yıkandi ütülendi çanta hazır değil ama 🙃ne koyacam tam da belli degıl daha
ebruaren ArzumehmetAkdil o cantaya ne koyulacagı da benım ıcın hala net degıl 😂belkı de o yuzden hazırlanamıyorum 😅
Adabahar Şuan 35+6 yım 34+5 te gittiğimde 2850 idi yarın 36 hafta olucam kontrolüm var çatı muayenem var çok korkuyorum ayrıca kaşıntı terleme ateş basma el ayak şişliği ve ağrısı mide yanması vs.. her şey mevcut allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
FeriDEniz Adabahar çatı muayenesinden ben de biraz korkuyorum ama kendimizi ne kadar serbest bırakırsak o kadar ağrısız geçecek gibi. Kasınca daha çok can yanması oluyor yazmış muayene olanlar.
gizemgnll ebruaren 36+6 bugün canıö çarsamba günü kontrolüm var ama son gittiğimde 35+2 de 2800 grdı . insallah 3 ü geçmiştir diye düşünüyorum , dıcsklsr aşırı bunaltıyo yürüyüşe bile cıkasım gelmiyo nasıl doğurcam bilmiyorum ama artık doğsun istiyorum 😊
ebruaren gizemgnll olmustur bence de canım 😊evet bır yandan artık dogsa dıyoruz bır yandan da gelısımını guzelce tamamlasın ıstıyor ınsan 🤗
FeriDEniz DemetCeylan çabuk geçsin son günler de sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz bebeklerimizi. Yüzlerine doya doya bakıp mis kokularını içimize çekelim. 😍
FeriDEniz DemetCeylan henüz yok ama olacak gibi hissediyorum. Davul gibi şiş çünkü karnım ve çok gergin.
Edaaa ebruaren bende bugün 36 haftalık oldum ayaklarımda viraz şişlik var dışarısı ayrı sıcak beni ayrı sıcak basıyor inşaallah doğumdan sonra başaçıkabilirim sıcaklarlaa bebiş 2300 gram iki damarla beslendiği için bir hafta geriden geliyor kilosu 🙈
Deletedmom206 Edaaa Benimde oğlum 2 damarla besleniyor ondan kilosu bıraz az doktor demişti zaten kilosunu ve gelişimini engeller diye cok şükür ama gelişiminde bır sorun yok sadece 1 gün önceden gidiyor
UurSevdaYlmaz Cisemk kacinca haftada yapiyolar cati muayenesini 32+5 olduk biz iki hafta sonra tekrar cagirdi doktorum o zaman bakarlar mi acaba bide acayip bir korku düşüyor içimi düşününce cok agrili oluyo diyenler var😒😒
Deletedmom206 Cisemk bende doktora sordum hiç birşey denedi Doğumla ilgili dönmesimi daha iyi dönmemesimi bilemedim
Mhk Cisemk 35+5 deyiz bizde hala dönmedi makat pozisyonunda malesef yrn kontrolumüz var sizin ne durumda ??
Cisemk Mhk benim rahmimde şekil bozukluğı vardı o yüzden dönmüyor olabilir dedi doktorum. Birde ilk gebelikte 36ya kadar dönmezse eğer o saatten sonra dönme olasılığı çok düşükmüş canım. Böyle giderse 39da sezeryan
Cisemk Cnnhls bana fıtıktan dolayı sezeryan demedi ama sezeryan olucam bende %90. Fıtık sadece yürümeni mi zorlaştırıyor? Benim bebek hareket ettikçe ağrım oluyoda
Bhrsaki Deletedmom206 iki damarla besleniyo derken ? Bunun sebebi nedir ? Bizde bugün gittik 2 kilo 400 gram dedi üzüldüm biraz 😔 36+3 uz bizde
Deletedmom206 Cisemk o zaman benim yarın belli olur 36+3 olduk saglicakla gelsinlerde sezeryan normal farketmez
Cnnhls Cisemk Canım ben kac doktora gittiysem sezeryan dedi fıtığı zorlamayalım ıkınırken normal doğumda fıtık patlar ya da yenisi oluşur dedi spinal sezeryan olucam bende