ebruaren 34+6 ilken gittim kontrole, 2.600 gramdı. Güneş’in yoğun olduğu saatlerde pek dışarı çıkmamaya çalışıyorum. Gün içinde kapı cam sürekli açık. Akşamları ayaklarımın altı yanıyor. 🙄kıyafetler yıkandı ütülendi. Tek eksik bebeğimizin dolabı, o da birkaç gün içinde gelecek inşallah. 🙏 sende durumlar ne?