Arifcaninannesi Nermism evet cnm ben bunun için aşırı düşük diye direk sezaryene alındım oğlumda bakalım bu oğlum ne zmn dogacak
Sermec27 Arifcaninannesi benim de hep düşük 8 5 vücut alıştı artık bazen 9 5 cıkıyo ama ben bir sorum yaşamadım bazen halsizlik yapıyor o kadar 🥰