Kızlar ilk gebeligimde tansiyon düşüklüğü yaşıyordum gebelikten sonrada devam etti şuan ikinci gebeliğim 23 haftalık bugün yine olcturdum 7 ye 5 çıktı sürekli düşük hiç normal olmadı serum yazacakmis doktorum sizce başka türlü nsl gecer ve durumdan muzdarip olan varmi