ysfali06 yalnız olarak kendim vardım iki tane hemşire vardı arada tek kaldım arada sancılarım arttığında doktoru çağırdılar kontrol edip gitti sonra bebek gelmesine yakın hemen çağırdılar naciye hanim dogurttu gerçekten memnun kaldım ben refakatçi olarak bir kişi kabul ediyolar sancı odasına eşim arada girdi çıktı doğum sırasında aliyolarmi bilmiyorum ama benim eşim girmek istemedi sadece ihtiyaç olduğunda girdi çıktı ama güzel bir doğumun oldu darısı senin başına