Escyln çok iyiydi hemşireler, bebek hemşiresi de geliyor nasıl emzireceğinizi anlatıyor bebek bakımı ile ilgili bilgi veriyor istediğiniz zaman beni çağırabilirsiniz diyor ancak bizim ihştyacınız olmadı. Sadece gece çok ağladı oğlum kattaki hemşireler geldi ağlamasına ve kan şekerine baktılar şekeri iyi olmasına rağmen çok ağlıyordu o zaman bana sorup çok az mama verebilirsiniz isterseniz dediler ben de tabiki onayladım. Şırınga ile mi versek dedim ancak hastane doktorları önermiyormuş o sebeple biberon ile verdik. İlk haftada bıraktık mamayı 2 buçuk ay oldu sadece anne sütü ile devam ediyoruz Ben doğum sürecinden çok mennun kaldım. Başka sorunuz varsa yardımcı olabilirim.