Beril55 birkac doktor ve hastane tecrubemle samsun buyuk anadolu hastanesi ozge piri mantar tavsiye ediyorum.1 ay 5 gunluk anne olaraktan ❤ Cok tatli hemsireleri var.Bir kac defa gece acile gitmistim kayit acmadan direk yatis katina cikip cok guzel ilgileniyorlar.Doktor işini guzel yapiyor.Tavsiye etmedigim doktorlar medicana bulent surucu,atasam aysin akcay(ilk dogumumdu doktor iyi fakat hastane sartlari iyi degildi.)buyuk anadoluda yaşam karti var onden ucret odeyip dogum yapana kadar sadece katki payini oduyorsun 15 tl gibi.Dogumda 1000 tl indirim oluyor.Zaten siz indirimli odersiniz ☺