Bussratozaan bence öyle gördüğünüz postlara girmeyin insan gereksiz yere kaygılabıyor herkesin bünyesi ,vücudu hastalıkları farklı , onlar yaşadı diye bizlerde yaşayacağız diye bir kural yok ki , yaşamaları gerekmiş Allah o şekılde ömür vermiş o bebeklere , tabi Allah yaşayanların çok büyük yardımcısı olsun , insan ister istemez üzülüyor okuyunca görünce ama siz pozitif olmaya çalısın Allaha güvenin 😊