Kızlae selam ben 14+4 haftalık hamileyim fakat en son 12. Haftam da muayene olmuştum ama şöyle bir durum var ki buradaki forumları çok okuyorum ve içimde hep acaba bebeğimin kalbi atıyor mu ya kalbi durmuşsa acaba yaşıyor mu diye korkular var sürekli düşünüyorum hep bir korku içindeyim acaba sizde benim gibi misiniz?