Gzydn çıkmadı canım rabbime şükürler olsun 3 doktor gezdim hepsine gösterdik sıkıntı yok hocaya gittim ayrıntılı için ayrıntılıda dahic bir sıkıntı çıkmadı organları tertemiz dedi hocamız tek sıkıntım gebeliğe bağlı tansiyonum başka derdimiz yok allaha sukurler olsun ki ama olurda bi sıkıntı olursa basim üstüne ne yapalım tam hastalık içinde verdi rabbim mucizemizi