32+4 üm . Bugun doktorumuz muayenede bebegin beslenmesi 10 gün geride oldugunu söyledi şaşırdık çünkü yiyorum hamile kaldıgım kilo 57 şuan 65 kiloyum ve doktor ardından sen covid gecirdin mi dedi direk bnde son 2-3 gündür grip gibi oldugumu burun akıntısı olduğunu söyledim beni teste yönlendirdi ve sonuc pozitif cıktı hani yememe ragmen bebegin beslenmesi geride ona mı üzülüyüm covid oldum bebegime bişey olcak diye ona endişeleniyorum cünkü bi arkadaşımın tanıdıgı hamileyken olmuş atlatmış bebegi dogdugunda dudakları mos mor şekilde doğmuş 🤦♀️ Bnde agrı sızı ateş vs yok normalim yani şükür 🙏 şimdi hamileyken covid geçiren anneler bu süreci nasıl atlattı bana yardımcı olurmusunuz? Teşekkürler 🥰🌺