Haticearen koalababy sanki bugün dogurcam diye bir his oluştu nedendir bilmem sağlıkla gelsinler insallah
Susamtanem2 Mehtapakgl Merhaba nurdan hanımda mi doğumunuz oldu nasılsiniz memnun kaldınız mı muayene ve doğum ücreti nedir
alatasfatma33 koalababy 37+5 im bende de sancı yok. Kızlarımın biri 38 biri 37 de doğmuştu bakalım bu nasıl olacak 🤔
NAZ2333 koalababy 27+3bakalim ne zaman gelir aslan ali’miz kizim 42 haftalik dogdu daha niyeti yoktu suni sanciyla dogurdum. Rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip insalllahhhh
mmek_2014 As-1 ilki sezaryen oldugu için ikincisi de zorunlu sezaryen oldu. İlk andan itibaren belliydi yani sezaryen olacagı
betusumm 40+3 te gelmeyince sezeryan ile doğdu. Şimdiki aklım olsa daha beklerdim. Her çocuk farklı kimi erken kimi geç geliyor. Hepsinin bir zamanı var aslında. Sağlıkla kavuşalım inşallah. şuan 18+2 yim :)