Arasarzu stresten bi yerime inme inmesin diye valla normal dogumu o kadar istiyodum ki .. ama kaynanamın kalbini kırıp eşimle kötü olmakta istemiyorum sözde bana bakmaya geldi sabah kahvaltısını eşim söyledi diye hazırlıyor sonra akşam bi daha 10 da yemek yiyoruz.. bütün gün benden bekliyo bişeyleri ama gelene kadar bakmaya geliyorum diyip şu an oğlu evde yokken benden beklemesi çok sinirlerimi bozuyo.. birde ne konuştugunu bilmiyor hiç yazın geliyim dogum aradan cıkınca benim ameliyatımı yaptır diyor öncesinde kaç kez söyledim özelde olcam diyip kestirip atıyordu..