birprensesvebirprensannesi bizde de Pulsar var, 15-16 hafta civarıydı sanırım, o zamana kadar biniyordum, bi gün 1-1.5 saatlik bi mesafeye gittik dönüşte ağrı saplandı bana eşim çok dikkatli kullanmasına rağmen. O gün bugündür yasakladı. Markete gitmek için bile bindirmiyor 😒 Kendisi çıkıyor, turlayıp geliyor. Özledim valla 😅