BNNRTNCKLC Yani şuan biraz büyüdük zaten yavaş yavaş zorlanmaya başladım tabi son ayda binmeyi düşünmüyorum ama son aya kadar binme gereği duyuyorum evladım var cennette ve kızımın yanına gitme gereği duyuyorum karnımdaki oğluşumu düşünüyorum tabiki ama kızıma da gitme gereği duyuyorum duramıyorum biniyorum🤷 Rabbim hepimizin evladını korusun sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲