Begumhane Benim normalde temmuz ama haziranda doğum yapacağım 37 hafta en geç alınması gerekiyor dedi doktorum o yüzden 2. Kez haziran annesi olacağım😊
Sedosss2 Canlarimbenimm soğuk süt içmeyi deniyor musunuz? 1 dakika içinde geçiriyor. 1 çay bardağı soğuk süt için. Geçmezse 1 çay bardağı daha için. Yani isterseniz 1 su bardağı da içebilirsiniz ama gaz problemi yapmasın ve daha çabuk rahatlatsın istiyorsanız en ideali 1 çay bardağı. 😊
Mervemercan Selam kızlar bizde 24+1 olduk bizimle aynı olanlar var mı 39 haziran 7 temmuz arası bekleniyor
momsboys NuurKahh geldimm🥰 24+4 26 haziran gözüküyor bizim inşallah oglumu kucagıma alcam bu kadar hamilelik yetti bana zor gecti bir an önce o gün gelsede doğursam 😅
merviskoooo Kimkibu indirimde gördükçe alıyorum artık ben de. Bu alışveriş mevzusunu kaçıncı haftaya kadar tamamlamış olmamiz lazim 30da hastane cantasi falan hazırlıyorlarmış sanirim
Kimkibu Miababe aynen ya al al bitmiyor bugun bi karıştırayım dedim neler var neler yok allahım büssürü eksik geldi aklıma 🙈 azıcık düzenleme yaptım artık etiketlerini kestim aldılarımın bikac haftaya yıkarım😊 etiket işi bile baya sürdü🤦♀️