irorkay
nbb nin sporcu sütyeni tarzında olanlarından aldım l beden, askıları ince ama normal sütyenler gibi demirli kalıplı değil, ince destekleri var sadece. evde normalde takmazdım evde de takıyorum büyürken sarkmasın diye. baya rahatmış, sonrasında da eski sütyenlerime dönemem gibi bu rahatlığı yaşadıktan sonra :)