irorkay Ya kızlar lütfen biri bana güzel rahat bir model söylesin 🙏🙏🙏 marka ve modeli ile birlikte ama. 19 haftaya gireceğim göğüslerim büyüdü ve rahatsız oluyorum
Biresinti irorkay aynen bebde 20 haftadayım.ve 75 ten 85 geçiş yaptim ama alt kısmi cok rahatsiz ediyo sudyenlerin bende galima sporcu atleti varya onlara gecicem
Gull_94 irorkay emzrme atletlerı de cok kullanıslı hassasıyetten dolayı dusunursenız genelde kullanmıyorum evde bısey ama dısarya cıkarken bu yarz sporcu atletlerı veya ıcınde pushup ı olan ayletler daha rahat oluyo
Sevdaatr35 Bgmaybke 17+6 dayım daha telsiz sütyen tarzı bişey aldm 90 beden olmuyo o yüzden sordum teşekkür ederim
Sevdaatr35 Bgmaybke telsiz sütyen aldm 90 beden ama alt kısmı rahatsız ediyo sizde de rahatsız etme sorunu oldu mu
birprensesvebirprensannesi irorkay Ben yarım atlet kullanıyorum sporcu atleti yarım çok rahat geliyor bana 🙏
Msde_srds irorkay bende sütyen kullanmıyorum sporcu atleti kullanıyorum dolgulu sütyen kullanamıyorum
NefesDeniz irorkay Ben hamile kaldığımdan beri normal sütyen kullanmıyorum. Pentinin sporcu yarım atlet sütyenleri var aşırı rahatlar tavsiye ederim👍
minikfare1 irorkay pamuklu balensiz intimissimi modelleri çok rahat ilk haftalarda aldım 35. Haftadayım hala kullanıyorum
Dilek0809 minikfare1 https://ty.gl/3degrgjb şu linkteki ürünün her rengini aldım gerçekten üzerimde yok gibi uçları da belli olmuyor pedli pedi sağlam M/L bendeki 19.haftadayım gayet yeterli