Sayeninannesi geçen sene doğum yaptım ben o hastanede aşırı dolu bir hastane özel oda bulunmadığı gibi normal o da da boş olmaya biliyor direk başka hastaneye sevk ediyorlar benim doğum yaptığım gün benden sonrakileri hep sevk ettiler yer yok diye siz en başından oraya mı gidiyorsunuz ?