Fkkdkdkzkdlfl Arkadaşlar Ankara’da hangi devlet hastanesi normal doğumda refakatçi kabul ediyor bilen var mı bir kaç kişiden Zübeyde hanım kabul ediyormuş dediler
3prensesannesiii Fkkdkdkzkdlfl Bende doğuma kadar özele devam edeceğim doğuma alırlarsa şehir hastanesini düşünüyorum orayı çok övüyor herkes gerçi daha bir bilgim yok alıp almadıkları hakkında ama orayı düşünüyorum
Ebruuuylmz Fkkdkdkzkdlfl ben sehir hastanesine gidiyorum doğum konusunda herkes çok övüyor refakatçi de alıyorlarmış
Fkkdkdkzkdlfl Btlerva ben direk doğuma gitsem kabul ederlermi acaba canım 38. Haftadayım ve hep özele muayene oldum
Sayeninannesi Btlerva cebeci tıpda oda onceden mi almak lazım ? Yoksa doğuma gittiğimizde direk veriyolar mı yer oluyormu bilginiz varmı?
Btlerva Fkkdkdkzkdlfl Onu bilmiyorum canım normalde 9 haftadan sonrasını almıyorlar ama doğum için gitsen belki acilden alabilirler
3prensesannesiii Fkkdkdkzkdlfl Cebeci tıp fakültesi dışarıdan hasta almıyor canım en başından o hastanenin hastası olmak zorundasın ben geçen sene orada doğum yaptım hiç tavsiye etmem açıkçası rezil oldum normal doğum yaptım
Fkkdkdkzkdlfl 3prensesannesiii anladım canım önceliğim şehir hastanesi ama refakatçi sorunu var orda ilk doğumum olacağı için tek başıma bebekle yapamam diye korkuyorum
3prensesannesiii Fkkdkdkzkdlfl Benim 3. doğumum olacak Allah nasip ederse orası alırsa refakatçi olmadan da yapabilirim diye düşünüyorum bakalım
Fkkdkdkzkdlfl 3prensesannesiii acilden giriş yapınca alıyorlar canım sancın gelince ama normal doğuma refakatçi yokmuş onun dışında çok övgü alan bir hastane
3prensesannesiii Fkkdkdkzkdlfl Öğrendiğim iyi oldu canım çok saol evet bende burdan okuduğum kadarıyla hiç kötü yoruma denk gelmedim aslında benim oturduğum semte çok uzak ama yorumlara dayanarak gitmek istiyorum
ZEHRA3518 Şehir hastanesi mükemmel bir hastane 2gundur yatıyorum çok güzel ilgi ve alaka üstüne odalar aşırı temiz
Fkkdkdkzkdlfl ZEHRA3518 bende orda doğum istiyordum ama refakatçi almıyorlarmış o sebebten mecbur Zübeyde hanıma gideceğim
ZEHRA3518 3prensesannesiii yok daha 36haftalik kalp atışında sıkıntı oldu doğum olabilir diye aldılar ama hala gelmeye niyeti yok miniğim 😊