Esosun Demir06 19 haftalık düşük olmuştu detaylıda doktor serklaj önerdi yaptırdım şimdi 31+3 teyim ama yine de her an bekliyoruz bakalım yine riskimiz var tabi o kadar ilaca rağmen inşallah 36-37 ye kadar sabreder bebeğim🤲🏼
tospikveannesii Alışverişi de kendim yapıyorum 20 kilo oluyor, ev işimi de kendim yapıyorum dün mutfak dolaplarını camları falan sildim. 13+3 teyim. Cevremde herkes ay kız onu yapma bunu yapma diyor sinir oluyorum. Hamileyim ben hasta değilim diyorum 😂
Demir06 Esosun inşallah ama yinede riskli zamanı atlatmışsınız çok sevindim darısı başıma inşallah🤲🏻Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
Esosun Demir06 amin inşallah sağlıklı bi doğum yaparız🤲🏼😊 sen de işin peşini bırakma canım serklaj yaptır eğer o kadar kısa ise
Mom97 1zehramom sen o soruları gerçekten tedirgin olup soran annelere saygı duymayıp bu postu açmışsın ama yanıtlarda saygı bekliyorsun ilginç😏
Beyzan 1zehramom bunu her postun altına yazıyorum valla haklısınız hamileyiz diye bütün gün işte çalışan stres yaşayan eşler bizim etrafımızda pervane olmak zorunda değil anneler kayınvalider sürekli arayıp sormak zorunda değil kimse bebeğe bir şeyler almak zorunda değil. İçine şüphe düşerse doğaya bak hiç hamile olduğu için avlanmayan bir hayvan gördüğünüz mu ya da hareket etmeden yatan 🤷🏻♀️ Doğuda ya da Karadenizde emektar kadınlar doğuma kadar ne ağır işlerde çalışıyor sadece doğu da değil aslında 37. Haftaya kadar masa başı da olsa her sabah sıcak yatağını bırakıp işe giden binlerce gebe var bana çok şımarıklik gibi geliyor ayy rafa uzandım ayy su şişesi kaldırdim vs sözleri ( bu arada hepsi risksiz sağlıklı gebelikler için geçerli sözler.Allah riskli gebelere yardım etsin)
bb1509 1zehramom valla çok saygı duydum.Hayat bizim gibi herküller için çok zor 😂 marketime de gidiyorım poşetlerimi de taşıyorum damacana taşıyamasamda düşürüp yuvarlıyorum her işimi kendim yapıyorum ne eşimden ne ailemden hiç bir beklentim yok.gayet normal bir şey hamilelik.ilk hamileliğim bunları yaptığım için pişman oluyorum bazen inanın bebeğe bir şey olur diye ama rabbim korusun sakınsın inşallah.duygu durum olarak değil ay benim eşim de kaynanamda annemde yapsa diye değil yani içerlemem bebeğe bir şey olur diye tamamen Allah korusun.Hormonsa bizimki de hormon ama akıl mantık var yani alınsam da gücensem de geçici olduğunu bildiğim için gıkım çıkmıyor.çok doğru bir yere değinmişsiniz yani.benim ailemde de var onu yapma bunu yapmacılar.hele bir kuzenim yemek sofrası toplamadı kız ya.bunalıma girdim hamilelik böyle bir şey mi ben napıcam diye de.Aklı yerinde olan kimse için böyle değildir diye düşünüyorum.Riskli hamilelikler bir yana yani onlara asla lafım yok 🙏
Dilara0 1zehramom bugün pazar arabası çektim bişi olurmu dfdffdsds🤣🤣 şaka şaka aynen abartıyor bazıları bugün annem gitme pazara çekme ben giderim dedi izin vermedim giderim ben ne var ki bunda cektimde arabayı şükür bişi olmadı çok kasmamak lazım bence tabiki dikkat edicez ama abartmadan 🤗
tazeanneew 1zehramom sadece ilk gebeliği olan insanlar ve anne olarak endişeliler çok normal. Üşürmü erir mi tamam bunlar absürt sorular ama diğerleri endişe duyduğu için hepimiz bebeğimizi hissetmezken merak ediyoruz iyimi bişey oldumu diye . Siz bilinçli olabilirsiniz ama bazıları değik saygı duymak gerek
1zehramom tazeanneew benimde ilk gebeliğim tabiki saygıda zorunluyum ama herşeyi kafaya takarak stresli hamilelik yaşamak daha kötü
1zehramom Sermec27 Herkesin illaki sıkıntıları oluyor ama bunu abartmadan çözsek daha iyi olur umarım sağlıkla alırsın çocuğunu kucağına
Sermec27 1zehramom yok zaten her zaman cok şükür diyorum rabbim evladımı bana bağışlasın da ben dayanırım büütn agrılarla sıkıntılara 🤲