Bett_blog Hilaltunceldursun52 bence hissettiğin şey o olabilir hani bağırsak hareketi galanda diyolar evet ama bilmiyorum ya öyleysede değilsede çokl güzel bi duygu inşAllah daha güçlü hareketlerini hissedersin😍😍😍 bizle arasında üç gün olan bi arkadaşım benden daha önce hissetmişti hissedilmez diye bişiy yok bence🥰🥰🥰
Hilaltunceldursun52 Bett_blog valla bende yorumlayamiyorum ilk defa yasiyorum 😀 Rabbim saglik sihat versin hepsine insaAllah harika duygular herkes tadar insaAllah 🙏🙏
Attent Bett_blog o hafif tekmeler :) hele son haftalardaki tekmeler of allahım offf kaburgalarina öyle vuruyorki bu acinin tarifi olamaz saglikla gelsinlerde biz dayaniriz onlar icin
ynrbrk Yarim saat boyunca aralıklı hissetmek mümkün mü? Ben de 17+1 bugün hissettim bu şekilde tam olarak Mısır patlaması dedikleri şeyi yaşadım ama hala emin olamıyorum sırf uzun sürdüğü için
Bett_blog ynrbrk valla bende çok yeniyim o yüzden yaşadığını adalndıramadım ama inşAllah bebişindir ve daha kuvvetli hisseetmeye başlarsın, başlarız🥰🥰🥰
Basakgul Bett_blog 14 de hissettim şimdi 21 haftalığız ☺️ kıpır kıpır akşamları bazen gündüz iş yaparken ☺️
AycanAycan19 Bett_blog ayy cok güzel bir duyguu oo bn de 16 17 de hissetmistim hatta gozlerim dolduu sevincten bi drgil duyduuuu tarifi zor valla Rabbim evlat isteyen herkese nasip etsinnnn insallah bu duygulari yaşatsın biz suan 28+2 olduk cok şükür 🤲🤲🤲🤲👼