Bett_blog merhaba tatlı anneler biz yarın 18 oluyoruz ben ilk 15 te hissettim böyle damar atması gibi şimdi ise okadar net ve şaşırtıcı şekilde kıpırdıyor ki özellikle ayakta kaldıktan sonra oturunca sonra uzanıyorum resmen içerde bişeyler kıpırdıyor.nezaman hissetsem kahkahaya boğuluyorum konuşuyorum hemen onunla kızım şimdiden bu ne hareketlilik diye 😁 çok muhteşem bir duygu.günde en az 4,5 defa hissediyorum uzanıp odaklansam onlarca defa hissederim biliyorum normalmi acaba😅