PapatyaAnne_ Aysenturnaaa Duru granülü nasıl kullanıyorsunuz acaba ☺️ makineyi tıkıyor diye okumuştum da
Haticearen btlsylgn0 babyme nin Mavi olanından aldım ben bir babyme nin leke çıkarıcı sıni aldım yumuşatıcı önermiyorlar içinde katkı maddesi olduğu için oyuzdn kıyafetlere hiç kullanılmadim Samsung makinam bebek programinda yıkadım 30 derecede
Ozgee91 btlsylgn0 ebebekten baby me sıvı deterjan aldım 30 derecede 30 dakikada yıkandı ben memnun kaldım 👍
PapatyaAnne_ Aysenturnaaa Anladım canım ☺️ tıkıyor diye okudum burda da direk deterjan bölümüne atıyoruz değil mi
Aysenturnaaa PapatyaAnne_ evet evet sadece normal deterjan gibi çok yoğun dokmuyoruz o kadar mis gibi kokacak ☺️